У світі починають активно впроваджувати технології підігріву автомобільних доріг і тротуарів.
Сам метод схожий з будівництвом "теплої підлоги" в оселях, коли під зовнішнє покриття укладається сітка з нагрівальним елементом. Одна з передових країн у цій галузі, де застосовуються технології підігріву асфальту та тратуарів, це Японія. Там заборонено застосування хімічних реагентів на вулицях, зате вітається застосування підігріву.
Позитивний досвід японців перейняли в інших країнах: Канада, США, Фінляндія, Норвегія, Ісландія.
Сніг та крига миттєво тануть, що істотно полегшує життя пішоходам, водіям, ну і, звичайно ж, працівникам комунальних служб. На дорогах знижується кількість аварійних ситуацій, а пішоходи не страждають від падінь.
Незважаючи на високу вартість не етапі будівництва, такі дороги мають більший термін служби, адже періодичне промерзання і відтавання впродовж холодного сезону призводить до утворення дефектів на звичайному дорожньому покритті.